blandtuttarochtrd.blogg.se

Småbarnsförälder som försöker få tiden att räcka till även åt små stickade koftor, virkade leksaker, hemmasydda kläder och andra tyg- och garnrelaterade projekt.

Det tar den tid det tar...

Publicerad 2012-08-24 21:53:53 i

Tanken om en sykväll förra veckan resulterade tillslut i en mössa. Tillverkningsdag; idag.

Ja, vad kan man säga. Det tar den tid det tar det här. Hitta tid, ork och dessutom lust på en och samma dag kan vara rätt så svårt. Men när man sitter där med resultatet så är det mödan värt!

Då jag sitter med mobilen just nu så får jag länka in beskrivningen jag har följt när jag gjort mössan åt er imorgon. Men en bild eller två kan ni få åtminstone.

Nu ska jag drömma om turkosa trådrullar, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela